Λαμβάνοντας ένα χρονικό όριο από το ταξίδι

το 16μηνο παγκόσμιο ταξίδι μας έρχεται σε ένα “τέλος”. Συμπληρώσαμε τα ταξίδια μας με την Κίνα, καθώς και τη μέθοδο μας στο Χονγκ Κονγκ, όπου θα πετούσαμε στο Βανκούβερ. Τόσες πολλές σκέψεις πηγαίνουν με το μυαλό ενός ταξιδιώτη όταν φτάσουν στο τέλος ενός μακρού ταξιδιού, καθώς και επιστρέφουν στον “γνήσιο κόσμο”: πώς θα χειριστώ να επιστρέψω στη δουλειά; Έχω αλλάξει πολύ; Έχουν αλλάξει οι καλοί μου φίλοι καθώς και το νοικοκυριό; Θα αισθάνομαι διαφορετικός καθώς και περίεργο να επιστρέψω στο συνηθισμένο περιβάλλον μου; Θα είμαι σε φόρμα πια; Ευτυχώς για εμάς δεν έπρεπε να πιστέψουμε για όλα αυτά τα πράγματα, αυτό θα ήταν ένα μήνα να ξεσπάσει από τις ταξιδιωτικές μας ζωές!

Προετοιμαστείτε να επιστρέψετε στον Καναδά – Χρόνος κούρεμα στο Χονγκ Κονγκ!
Περίπου το μήνα #10 στο δρόμο, ξεκινήσαμε να πιστεύουμε ότι επιστρέφουμε στο σπίτι. Κατανοήσαμε ότι δεν θα μπορούσαμε να αντέξουμε σε ένα χρόνο (ή περισσότερο) της εργασίας στον Καναδά. Όταν ήμασταν σπίτι το 2010 που εργαζόταν για να σώσει για αυτή την περιπέτεια, θα ανακατεύουμε τρελό. Κρατήσαμε την ευελιξία που μας έδωσε τα ταξίδια. Είμαστε backpackers, απαιτείται να ταξιδεύουμε! Τι κάναμε λοιπόν; Κλείσαμε ένα εισιτήριο επιστροφής από το Χονγκ Κονγκ στο Βανκούβερ. Δεν είχαμε μια εργασία που μας περιμένει στο Χονγκ Κονγκ, τρέχαμε χαμηλά με χρήματα, ωστόσο αυτό δεν μας σταμάτησε. Κατανοήσαμε ότι κάτι θα προέκυπτε, έτσι πήγαμε για αυτό.

Όπως προβλέψαμε, κάτι στην πραγματικότητα ήρθε. Μετά τον εθελοντισμό Mentor English στη Μιανμάρ, συνειδητοποιήσαμε ότι πραγματικά απολαύσαμε τους δασκάλους. Έτσι, όταν ήμασταν στην Κίνα, ξεκινήσαμε να στέλνουμε βιογραφικά, επικοινωνώντας με διαφορετικούς υπεύθυνους προσλήψεων, καθώς και με 1 εβδομάδα πριν πάμε στο σπίτι, είχαμε δουλειά.

Το θρυλικό μας ταξίδι μας είχε οδηγήσει στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική, την Ασία, την Ασία, την Ασία, την Ασία καθώς και την υπο-ήπειρο. Είχαμε δει πολλά, καθώς και κάναμε πολλά, καθώς ήμασταν ενθουσιασμένοι που βλέπουμε το σπίτι καθώς και να μοιραστούμε όλες αυτές τις εμπειρίες με τους καλούς φίλους μας καθώς και την οικογένεια.

Απολαμβάνοντας λίγο χρόνο στο σπίτι στο Βανκούβερ του Καναδά
Όταν αγγίξαμε στο τερματικό πτήσης του Βανκούβερ, χαιρετίσαμε με χαμογελαστά πρόσωπα, λουλούδια καθώς και κρασί … το σπίτι μας μας καταλαβαίνει τόσο καλά! Επισκεφθήκαμε με τόσους πολλούς ανθρώπους καθώς και κάποιες εξαιρετικές στιγμές. Τα γνωστά πρόσωπα που αγαπούν καθώς και τα τρόφιμα που λαχταρούσαμε είναι τα πράγματα που πάντα κοιτάμε μπροστά όταν γυρίσουμε σπίτι. Το βλέμμα μας είχε μια ημερομηνία λήξης αυτή τη φορά καθώς και παρόλο που ήταν σύντομη, ήταν σίγουρα γλυκό. Τα παρόμοια, καθώς και η υποστήριξη που πήραμε (και συνεχίζουμε να λαμβάνουμε) από τους καλούς φίλους μας καθώς και από το νοικοκυριό θα εκτιμηθεί μόνιμα. Πριν το καταλάβαμε, ήμασταν πίσω στο τερματικό πτήσης του Βανκούβερ, επιβιβάζοντας ένα αεροπλάνο στο Χονγκ Κονγκ.

Mmm, μερικά γνωστά τρόφιμα από το σπίτι – σούσι rollsmore οικείο, νόστιμο φαγητό – αρνί ψιλοκομμένο με ριζότο καθώς και σαλάτα στο Kamloops, B.C., Καναδάς
Υπάρχει κάτι για το σπίτι που κάνει το κουρασμένο backpacker να αισθάνεται επαναφορτισμένο. Αφού χαλάσαμε από τους καλούς φίλους μας καθώς και από το νοικοκυριό για περίπου ένα μήνα, αισθανόμασταν εξαιρετικοί καθώς και ήταν έτοιμοι να ξεκινήσουμε την επόμενη περιπέτεια μας. Αυτή τη φορά, θα μείνουμε για ένα χρόνο στην Κίνα, καθώς και προσθέτοντας κάτι νέο στο βιογραφικό μας σημείωμα: οι δάσκαλοι της Αγγλίας.

Αποποίηση ευθυνών: Οι κατσίκες στο δρόμο είναι συνεργάτης του Αμαζονίου, καθώς και μια θυγατρική για μερικούς άλλους λιανοπωλητές. Αυτό σημαίνει ότι κάνουμε προμήθειες εάν κάνετε κλικ στο σύνδεσμο στο ιστολόγιό μας καθώς και την αγορά από αυτούς τους λιανοπωλητές.