Βιρμανία στο χείλος: Ταξιδεύοντας από την Μπανγκόκ στη Βιρμανία

η πτήση μας από το Δελχί προς την Μπανγκόκ έφυγε στις 5:00 το πρωί, έτσι αποφασίσαμε να κοιμηθούμε στο αεροδρόμιο. Δεν υπάρχει σημείο κράτησης ενός ξενοδοχείου μόνο για να σηκωθεί στις 2:00 π.μ. για να είναι στο τερματικό πτήσης εγκαίρως για μια παγκόσμια πτήση. Το τερματικό πτήσης ήταν ωραίο επαρκές, ωστόσο τα καθίσματα ήταν άβολα και δύσκολο να κοιμηθούμε.

Η προσγείωση στην Μπανγκόκ αισθάνεται πάντα σαν να έρχεται σπίτι. Είναι ο κόμβος που πάντα καταλήγουμε να επιστρέφουμε, καθώς και αυτό θα ήταν η 6η φορά μας πίσω στην τεράστια ανατολίτικη πόλη. Σχεδιάσαμε να κατευθυνθούμε αμέσως νότια στα νησιά για κάποια πολύ αναγκαία χαλάρωση στην παραλία, ωστόσο, όταν επιθεωρήσαμε την πρόβλεψη της κατάστασης καιρού, καθώς και να μιλήσουμε σε μερικούς άλλους ταξιδιώτες, συνειδητοποιήσαμε ότι μια ασυνήθιστη καταιγίδα είχε σαρώσει τη νότια ακτή για εβδομάδες και αναμενόταν να συνεχιστεί για ένα ακόμα ζευγάρι.

Αχ, οι δόξες του ανεξάρτητου ταξιδιού, η κακή κατάσταση του καιρού = μικρή ταχύτητα = αυθόρμητη τροποποίηση των σχεδίων. Αρχικά ξεκινήσαμε να σχεδιάζουμε τη Μιανμάρ (Βιρμανία). Παραδόξως, υπάρχουν πολλά να πιστέψουμε όταν σχεδιάζουμε ένα ταξίδι στη μυστικιστική, ανέγγιχτη νοτιοανατολική ανατολίτικη γη του Μυανμάρ. Οι αλλοδαποί ενεργοποιούνται μόνο σε συγκεκριμένες περιοχές της χώρας, πολλές περιοχές χρειάζονται ακριβές, χρονοβόρες άδειες ή/και οδηγούς για να συμμορφωθούν μαζί σας.

Αποφασίσαμε, από την έλλειψη χρόνου, ότι θα πρέπει να επιλέξουμε τις πιο παραδοσιακές διακοπές της Μυανμάρ, καθώς και να πάμε στην ρουτίνα αλλοδαπών επιτρεπόμενων περιοχών, ενώ προσπαθούμε να ανακαλύψουμε τη δική μας μέθοδο από το χάρτη. Πρώτα ήταν το πρόβλημα της απόκτησης μιας θεώρησης, αρκετά απλή, κοιτάξαμε στο διαδίκτυο, ονομαζόταν πρεσβεία καθώς και ήταν σε θέση να μειώσουμε τα διαβατήριά μας το πρωί, καθώς και να τα πάρουμε ακριβώς το ίδιο απόγευμα για $ 42 το καθένα. Στη συνέχεια, το δεύτερο πρόβλημα: ο Dariece αρρώστησε με μια κακή κατάσταση του “Pad Thai Tummy” καθώς και δεν ήταν σε θέση να με βοηθήσει με τα υπόλοιπα θέματα.

Χμμ, ίσως αυτό ήταν το φτωχό Pad Thai;!

Το Myanmar ATM δεν δέχεται ξένους χρεωστικές κάρτες, ούτε δέχονται κάρτες πιστωτικού ιστορικού ή επιταγές ταξιδιώτη. Ως εκ τούτου, έπρεπε να ανταλλάξουμε το Ταϊλανδέζικο Μπατ σε αμερικανικά δολάρια. Ωστόσο, όχι μόνο οποιοσδήποτε τύπος λογαριασμών αμερικανικού δολαρίου, αυτά τα έξοδα έπρεπε να είναι νεότερα από το 2006, έπρεπε να βρίσκονται σε κατάσταση μέντας, εντελώς μη επισημασμένες, ανεξέλεγκτες, καθώς και απαλλαγμένες από κάθε είδους ζημιά, διαφορετικά οι τράπεζες της Μυανμάρ δεν θα τους δεχόταν για ανταλλαγή σε περιφερειακό νόμισμα (KYAT).

Αυτό αποδείχθηκε έργο. Έλαβα με πολλούς αλλαγείς χρημάτων καθώς και τράπεζες γύρω από το Khao San Road για την προτιμώμενη προσφορά, καμία από τις οποίες δεν ήταν σε θέση να ικανοποιήσει τα αυστηρά κριτήρια. Τέλος, μετά από 2 ημέρες περιήγησης ανακαλύψαμε έναν μικρό ταξιδιωτικό πράκτορα, ο οποίος διατηρούσε τέτοια έξοδα, ειδικά για τους ταξιδιώτες που κατευθύνονταν στη Μιανμάρ (κάντε κλικ εδώ για πληροφορίες σχετικά με την απόκτηση USD για τη Μιανμάρ στη Μπανγκόκ). Ξεκινήσαμε να αποσύρουμε το Thai Baht για να ανταλλάξουμε δολάρια ΗΠΑ, τα οποία έπρεπε να το κάνουμε σε αυξήσεις, αφού η τράπεζά μας έχει όρια, τότε η τράπεζά μας πάγωσε τους λογαριασμούς μας προσθέτοντας περισσότερους πονοκεφάλους. Εν πάση περιπτώσει, μετά από σχεδόν 3 ημέρες από αυτά τα χρήματα ταλαιπωρία, τελικά είχαμε όλα τα αμερικανικά χρήματα που θα χρειαζόμασταν, αν οι θεωρήσεις μας καθώς και οι πτήσεις μας, καθώς και από το Yangon (οι αλλοδαποί δεν μπορούν να πάνε στη Μυανμάρ από τη γη). Ήμασταν έτοιμοι να πάμε.

Η προσγείωση στο Yangon ήταν εκπληκτικά ακριβώς ακριβώς πώς το είχα φανταστεί. Μια σύγχρονη, καθαρή ανατολίτικη πόλη με μερικές από τις ανέσεις του σπιτιού, μείον τα δυτικά εμπορικά σήματα, καθώς και διαφημίσεις που συναντούν στον υπόλοιπο κόσμο. Μοιραστήκαμε ένα ταξί ($ 10) με δύο άλλους ανθρώπους στο ξενοδοχείο Whitehouse. Οι χώροι ήταν γυμνοί καθώς και θεμελιώδεις, ωστόσο το πρωινό που συμπεριλαμβάνεται ήταν εξαιρετικό. Περάσαμε τις μέρες μας στο Yangon αναρωτιούνται γύρω από την πόλη που κοίταζε τα τεράστια αποικιακά κτίρια που έμειναν από το βρετανικό κατοχή.

Παλαιό αποικιακό κτίριο στο Yangon

Δημαρχείο στο Yangon
Ένα τζαμί καθώς και ένα ναό δίπλα-δίπλα στο κέντρο της πόλης Yangon

Στο ηλιοβασίλεμα πήγαμε στο Shwedagon Paya, μια τεράστια χρυσή παγόδα στην άκρη της πόλης. Το Shwedagon δεν είναι μόνο μια ζωγραφισμένη σε χρυσό παγόδα, αυτό το ύψος 100 μέτρων, 2500 ετών, έχει πολυάριθμα κιλά 24 φύλλων χρυσού καρατίου γύρω από αυτό.

Dariece περπατώντας έξω από το εντυπωσιακό shwedagon paya στο Yangon

Το Shwedagon Paya ανάβει τη νύχτα στο Yangon

Shwedagon Paya στο ηλιοβασίλεμα στο Yangon

Ένας από τους πολλούς χρυσούς payas στο Yangon στο Shwedagon Paya
Οπως αυτό? Κάντε το! ;Αποποίηση ευθυνών: Οι κατσίκες στο δρόμο είναι συνεργάτης του Αμαζονίου, καθώς και μια θυγατρική για μερικούς άλλους λιανοπωλητές. Αυτό σημαίνει ότι κάνουμε προμήθειες εάν κάνετε κλικ στο σύνδεσμο στο ιστολόγιό μας καθώς και την αγορά από αυτούς τους λιανοπωλητές.